2009-07-08

makpig --- 趁我病 攞我命

話說6/7開始我已感到有點不適

7/7返工超級不妥...放工後立刻回家休息la...
放了bb出來廳玩 打算自己在sofa抖抖

希希要便便 因怕會整污糟個廳 我只好起身清理 超頭暈

訓番上sofa

骰骰要便便 我只好再起身清理
便便很濕 而且骰骰一腳狠狠地踏上去!!!
我抱住骰骰 抺屁屁 但公主又叫又扭又抓
仲要狠狠地抓我塊面!
激到我丫

女呀女 媽咪唔舒服呀 收起你d脾氣一日la T_T

沒有留言:

張貼留言

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails