2011-09-16

我的父母 vs 貓 (vs 我)

那天三小姐來探貓貓,然後我們看了一會 usavich 後就離開去吃甜品了。皇太后在家裡看台劇。

有客人來訪時,二貓都不太肯睡。最後骰骰難敵睡意,伏在沙發邊半睡半醒了,但希希還是死撐跟著我們 (又擋住我們的電腦)。

吃完甜品,我送了三小姐去坐的士。回家前我打電話給皇太后,問她有沒有甚麼東西要我買回家。

「你呀,同朋友走左之後,佢地即刻去左訓喇,仲勁 sweet 囉,lam 黎 lam 去,又 larm 住一齊訓呀。」

「咦,咁 sweet 呀。咦係喎,你無親眼見過佢地咁 sweet 架喎。哎呀,但我一番黎到,開門,佢地實走埋黎迎接我,咁實分開唔一齊訓番啦。」

「係啦,實係啦!!!! 哎呀,咁你唔好番黎屋企喇。」

「!!!!!!」

「你番黎佢地實分開架,唔好番黎喇。」

「但我,o向條街度,無野做喎。」



「哎呀,你唔好番黎屋企喇。無野做,咪去會所睇報紙囉。」

「嗄???? 但如果係咁,都應該係我番黎屋企拎 d notes,再落去會所讀書啦。但我一番到黎屋企拎野,就無理由再落街架啦。」

「咁總之你就唔好番黎啦。」

「邊有阿媽叫個女唔好番屋企架。」

皇太后有點心虛,於是也笑了。



最後,我真的在街上流連了好一會,逛了一些我根本沒有東西要買的店,也逛了大百佳很久 (但其實我家裡早買入了足夠薯片,在超級市場我也真的沒東西可買)。

然後,還是要回家。一回家,打開門,就看到二貓睡眼惺忪地在門後迎接我。皇太后 (仍在看台劇!) 大叫 :

「哎呀! 係咪呢,佢地而家分開左喇!!!!! 正話勁 sweet 架!! 都叫你唔好番黎架啦!!!!!!!!!!!!!!」

嗚嗚。

***********************************

身在加拿大的老豆,有晚打回家 (他當地時間是早上),跟皇太后報平安時聽到二貓大叫 (因為那時是他們晚餐的時間,而我正出入廚房準備食物),就問貓怎麼了。

老豆在外地打電話回家,卻沒有問起我,嗚。

***********************************

又有一晚,希希吃飽飯開始睏了,便伏在沙發瞇起眼,準備睡覺。看到眼睛瞇呀瞇的 (持續五分鐘呀),皇太后竟開始 keh keh keh keh 地笑。真的一直笑一直笑。

然後希希半夢半醒開始「o習 o習 o習 o習」地吞口水 (他很喜歡做的小動作,一做便非常起勁,「o習」聲很大!!),皇太后更加狂笑了。

希希只是做回希希自己,竟引得皇太后坐在沙發上狂笑。厲害。

2 則留言:

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails