2010-01-26

開飯了!!

還在困籠的時候,我們吃飯總得在籠內解決 (困著心情不好,吃得也不專心、不多)。現在不用再困籠,糧糧在哪裡吃好呢?

就在媽咪房間的地板上吧。



媽咪特地買了一個小膠盤,盛著骰骰邊吃邊掉的糧。



因為骰骰她呢,最喜歡一邊吃盤裡的糧,又一邊把糧叼出來,再放到地上吃。所以媽咪索性在骰骰那邊放一張紙 (膠盤也不夠她玩搬來搬去的遊戲),免得她把放過在地上的糧又吞回肚子裡。



有時我也不明白,在盤裡把糧吞掉不是更快更好嗎。



好吃,好吃!! 我要趕快吃掉自己的,才能去吃骰骰的哦。



(不可以呀,希希!!)


2 則留言:

  1. 通常天丁如果貪心一口叼走幾粒
    佢地都會放低o係地下分開食

    我諗骰骰公主亦有可能係怕希希會過來搶
    所以搬開d食起碼保到幾粒
    (我估天天的心態都係一樣 XD)

    回覆刪除
  2. 但佢每一次叼走一粒, 就空左個兜出黎俾希希乘虛而入!! 蠢豬!

    所以而家都要人睇住佢地食... (o個個人通常都係我) 以確保希希唔會食得太多, 公主唔會唔夠食

    另外, 希希近排鍾意食膠袋... 真係食!

    回覆刪除

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails