2010-03-03

常常發生的事

迪 :「喂,我今日洗左砂盤呀。嘩,臭到呢,d 阿摩尼亞味。而家 d 天氣咁濕,真係洗少 d 個砂盤都出事呀。呀,仲有,我今日放工買左耳水同埋眼水呀。眼水呢,我想試一隻新牌子喎,大支 d,日日用都唔駛成日買丫 o麻。同埋呢,而家用緊 o個隻淨係 p___line 先買到,好唔方便囉。」

makpig :「咁有無買 con 藥水呢? 我地就快用完喇。」

迪 :「...................... 哎呀,我唔記得左喎。」

makpig :「算啦,其實我都唔記得。淨係想快 d 番屋企錫 o下 b b。」



*** 今天公主十一個月大了!!

很快希希和骰骰就一歲了!!! ***


沒有留言:

張貼留言

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails