2010-02-23

歡呼之聲 響徹雲霄

早上,總必經骰骰 (和希希) 一輪呼喝,才能完成服侍公主王子吃早點之任務。



對不起,單人匹馬負責開門、添糧、拍片,更要小心隨時撞到激動求吃的二貓,畫面質素是不太好的了。



但看見他們專心把糧食完,也是我每天早上起來的其中一個期待。

4 則留言:

  1. [random]好耐冇聽過首歌! 但唔知點解一見到d歌詞就會locate到首歌...可能就是聖詩的威力, ha。(又其實, 呢句歌詞d音好奇怪的...)

    回覆刪除
  2. 救命, 你竟然知道我這篇的 title 不是胡亂作上去的!

    每次彌撒都會講呢句 (中段實有 praise 的對答環節!)... 呢句說話 (「也與你的心靈同在」) 我而家成日諗起!

    回覆刪除
  3. (現在我的心裡也「歡呼」了)

    回覆刪除
  4. 係喎! 係mass入面d對答...唔怪得之我剩係記得單丁呢一句, haha!!
    一次mass閒閒地講成十幾次!! (邊個諗d音出黎? 真係勁奇怪)

    回覆刪除

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails