2011-05-20

偏心的證據

1.

我在廚房裡準備希骰晚餐,忘了關好廚房門。轉頭看見骰骰闖了進來,便小責罵骰骰 (因為家規不容許貓貓走進危險的廚房)。

皇太后聽到我開始責備骰骰,便 (立即) 說 :「哎呀,係希希想蝦阿骰骰,咁阿骰骰要避開希希,先至唔小心走向廚房,然後順便走左入去架咋。佢無心架。」

咁我因為避雨,唔小心走左入間 seven (無罪),然後好順便咁拎左包熱浪唔俾錢 (有罪),又得唔得丫?

2.

皇太后留長髮。

有一晚,她一邊雙手抱起骰骰,一邊跟 makpig 說 :「喂,你過黎,撥開我前面 d 頭髮丫。」但 makpig 不想動。皇太后解釋說 :「唔係呀,你過黎撥開我 d 頭髮啦。前面 d 頭髮 dum 落黎,會吉到骰骰塊面架。我邊有手撥 o者。」

沒有留言:

張貼留言

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails