2011-05-16

希骰登陸老豆手機

我回到家,老豆一臉認真的跟我說 :

「喂。佢地,一齊訓咊。」一臉驚訝。

「係呀,其實除左近期有 d 熱所以佢地晏晝分開訓,其實佢地下晝不嬲都係一齊訓架。」

老豆很驚訝。「咁點解佢地夜晚咁 o既 (i.e. 希希係咁蝦骰骰)?」

「我都唔知喎,希希係去到夜晚先變身架喎。晏晝佢地好 sweet 架喎。」

「你睇,我有影佢地相呀。」我心裡想,捉姦咩。努力忍笑。

「你睇你睇。」老豆很努力的想把手機的照片弄給我看,但因為太少用手機拍照所以他根本不懂得弄出來。最後是由我從旁協助才弄出照片來。

老豆像發現新聞一樣給我看照片。原來他不止拍下一張! 有好多張!! 不同角度,希骰不同表情,不同姿勢的,有好多張!

我忍笑,心裡想,呀,希骰連老豆的手機都攻陷了! 好厲害呀!!

-----------------------------

第二晚,我跟皇太后說起老豆手機有希骰的照片。

皇太后很不以為然的說 :「我知,佢同我講左啦。」

「咁佢有無嘗試撳番 d 相出黎俾你睇呀。」

「冇喎,因為我同佢講,我一早就見過佢地一齊訓個樣啦!」沾沾自喜。大概覺得自己贏左老豆啦。

沒有留言:

張貼留言

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails