2010-09-28

某日閒談

makpig: 我終於證實到骰骰係唔識開我度 [趟] 門 o既。

迪: 你點證實呢?

makpig: 今日我下晝番黎訓覺,打開左度房門少少,但唔夠一隻貓過。骰骰要嗲我,於是企 o係度門外面狂叫,聲量基本上係可以叫醒一個人咁大聲。我亦都好不幸地俾佢嘈醒左。

迪: 咁佢嗲你 o者。

makpig: 如果換左希希,佢一早就自己打開左度門啦,仲叫咩。

迪: 咁骰骰慣左唔駛自己開門,有希希代勞丫 o麻。

makpig: 咪縱慣晒佢囉,公主 [病] 到呢。

迪: 咁呢個情況我地都係寧願佢唔識好過識啦。

makpig: 咁又係。

迪: 不過隔住度門係咁叫你要嗲,都真係好傻好可愛。

makpig: ... ... (心諗 : 佢做咩你都覺得好可愛架啦,廢話。)

沒有留言:

張貼留言

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails