2010-09-26

吃飯大挑戰!

現在我們常在外先吃完才回家,原因,就是這個 :



肉緊的希骰根本不容許我們有拿起筷子的機會!! 誰說貓咪都不吃熱食的?



我們根本就不能安心好好地慢慢吃呀。嗚嗚。

放心,他們最終還是甚麼都吃不到。但我們又何嘗吃得到???

[對不起,如果你們有開 speakers 的話會聽到我一邊拍攝一邊狂笑。]

4 則留言:

  1. makpig兩隻手似流動貓頸枕多過擋佢地囉...

    其實, 一係響自已房食完先出黎, 一係響廳食完先放希骰出來咪得囉... (所以結論係你地根本好enjoy俾佢地圍!!)

    回覆刪除
  2. 我地唔會匿 o向房食野架, 因為怕會惹曱甴。

    至於鎖佢地 o係走廊, 咁做係無用架, 因為希希會自己開門。

    如果用鎖匙鎖佢地 o係房, 佢地 d 叫聲會令你好心虛同埋心痛... 而且佢地會嬲你成晚!

    所以我盡可能都食左先番屋企... 但 makpig 做完野已經太晏, 成 10-11 點, 所以先買外賣番 o者!!

    其實如果我唔拍片都可以幫下手維持秩序... 但有某 d 食物, 無論我地點樣維持秩序都唔會 work!!

    回覆刪除
  3. 佢地對熱食同埋肉類超有興趣!

    佢地對雪糕同埋蔬菜水果就無乜特別感覺!

    回覆刪除

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails