2009-11-01

Q & A

唉。



問 : 骰骰,你為甚麼要給我三道愛的抓痕?



骰骰回答說 :

A. 「都唔知你講乜。」

B. 「都唔知你講乜。」然後眼望別處。

C. 「... ... ... ... (呆) ... ... ... (雙眼突然有神) 媽咪!!!!!! 窗外面有雀仔呀!!!!!!!!」

D. 「咁人地戴住個頸圈好唔舒服丫 ma,你又死都要捉住我唔俾我跳黎跳去。」

E. 「媽咪,i want to PLAY!!!!」

F. 「我唔知乜野係未拆線,我唔知乜野係傷口,我唔知,我唔知呀。但我好想落地,我好想去望窗窗呀。唔關我事架,我都唔知你講咩。」

G. 以上答案皆是。

請選出正確答案。



***

康復進度良好 *touchwood*,公主的中氣便回來了。她繼續以高分貝研發聽起來愈來愈淒涼的喵聲,讓每個剛巧經過我房門的人 (其實不用特地「經過」都一定會聽見她的叫聲,因為實在太大) 以為我正在房裡虐貓。

也因此,公主對外界事物更有興趣、更想掌握,媽咪愈是不准 (怕傷口的復原進度「前功盡廢」),她掙扎的力度愈是強大。後腿不小心以無情力抓傷了我,也不是她故意的;更有可能,連她抓傷了我她也沒有留意。


(但,係痛架,大小姐。)

3 則留言:

  1. 嘩, 爪到媽咪好多衫唔著得住

    回覆刪除
  2. 我唔理... 照著!!
    我除左條頸下面, 兩邊手腕都有幾條抓痕... 冬天就快到, 著番 d 長袖衫就遮得住!

    回覆刪除
  3. 凍幾日, 又熱番, 依家冇冬天o架喇 (或者要等2-3月); 係喎2隻貓貓會唔會凍?

    回覆刪除

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails