2010-03-17

媽捕貓

每晚放希希骰骰出客廳自由行 (玩) 後,晚上迪媽咪要睡覺時,總得費力和二貓大玩媽咪捉希骰。

希希骰骰因而練得一身好功夫,一察覺到媽咪有抱他們回房的行動,便逃到沙發底、餐椅腳邊,勝在難以被擒。

但貓高一尺,媽高一丈。迪媽咪自行研發一招,就是以「大」取勝。

古有貓捕雀,今有媽捕貓。



孔雀,



開屏!! (你們不要笑,希骰真的會因為我變「大」,呆了不動。然後我們就會乘機抱住希骰。)



「嘩!!!!!」



(大家是有看侏儸紀公園的吧。大家是看得明這個笑位的吧。)



(... 嗯,我知道我,有夠無聊的。)

6 則留言:

  1. ...笑左
    你點樣諗到呢招架...?

    回覆刪除
  2. 但係重複駛用都會有效咩?

    回覆刪除
  3. 重複使用, 晚晚有效! 萬試萬靈!!

    (當然要前後包抄... 我負責嚇, makpig 負責捉)

    目前困難係, 天氣愈來愈熱... 我件臭棉衣好難繼續著落去...

    回覆刪除
  4. 不過, 講真, 我都唔記得左第一出呢一招係幾時、咩情況... 可能當時只係好純粹諗住, 萬一佢要逃脫, 逃去我個方向, 我可以用件衫罩住佢卦...

    回覆刪除
  5. 攞皇太后把葵扇出黎試下啦! (如果佢有)

    回覆刪除

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails