2010-05-07

救命呀!!!

希希由星期日 / 一開始到今朝,五、六日內嘔左五次,點解?

除左毛,次次都嘔埋晒 d 奇怪野,好驚下一次嘔條電線出黎。當然都會打電話去問問醫生,但查實我地睇佢食得玩得訓得跳得,除左嘔又好似無乜大病喎。如果係天氣差、又焗又濕所以作嘔,都無理由嘔完又嘔日日咁嘔架?!!!?!!!

請問,有無傳心術朋友可以幫我睇下點解希希會狂嘔? 點解會係咁亂食野?

又,如果傳心術朋友聽到希希可能呷骰骰醋,可唔可以幫我地同佢講,我地一樣咁錫佢,唔駛用病、嘔呢 d 方法黎吸引我地關心?

好心痛呀,日日睇住佢嘔!!



*** 謝謝三小姐嘗試替我們問一下希希,希望希希肯跟三小姐 connect 一下啦。 ***

沒有留言:

張貼留言

喵~ 希望你也會喜歡希希和骰骰,謝謝留言!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails